September 25, 2011

selamat pengantin baru MEMEY DAN NORMAN...

Assalamualaikum..hari ni aku agak boring plak..then update la blog yang tak seberapa ni..seperti yang diketahui umum,hari ni pasangan sensasi MEMEY DAN NORMAN telah melangsungkan perkahwinan..hoho kemaen lagi ayat aku...unfortunately aku tak dapat menghadirkan diri ke majlis gilang-gemilang tersebut..hanya kawan aku dayana sahaja yang dapat hadir oleh kerana jarak rumahnya tidak begitu jauh..dayana sering meng'update' perkembangannya di sana..dia ibarat wartawan..haha


sebenarnya aku ingin menceritakan serba sedikit mengenai rakanku dayan ini...moga dia tidak membaca apa yang ingin aku tuliskan ini...aku mengenali dayana sejak beberapa tahun lepas...sepanjang persahabatan kami,aku mengklasifikasikannya sebagai seorang rakan yang baik,walaupun ada ketika gurauannya agak kasar..namun dia mempunyai hati yang sangat ikhlas...dia gemar membuat aku dan rakan2 yang lain ketawa dengan lawaknya...haha 


disamping itu,aku juga mendapati bahawa dia seorang yang sangat bertuah,ada daya tarikan yang tersendiri yang hanya dapat dilihat oleh insan yang bernama LELAKI..aku rasa aku tidak perlu terangkannya...keunikan inilah yang membuatkan aku kagum dengannya...


p/s:npe la skema ayat aq ni..huhu xpela...salam....

No comments:

Post a Comment