February 1, 2012

shopping di pagi hari

ASSALAMUALAIKUM...pagi tadi mak aq kejut awal2..terkejut aq,selalunya dye biar jew aq tido,ni sume sebab semalam la..aq xbape sihat sangat,sakit sume badan aq nih.mak aq ajak g kote upenye..nak anta van bapak aq kt workshop,pas anta p bekpes jap bb aq tak sempat bekpes pagi tadi..pastu baru g shopping sikit..


ha...ni nak cite ni,mase kat kedai tu tak ramai orang shopping bb bukan waktu cuti..so just kami ank beranak jew la yg g..hehe lame gk aq kt dalam tu..tp yg pelik tu dak pompuan yg keje kat situ dok tengok jew aq..sampai aq da nak naek keta pun dye tengok gk...mentang2 la aq pakai tudung PASHMINA tadi..hehe.rupa aq cam NAJWA LATIF kew?or DIANA AMIR tu??haha #berangan pulek... k la tu jew kowt aq nak cite,btw mak aq masak sedap arini..huhu salam.....

No comments:

Post a Comment