February 9, 2012

lalalalala....

ASSALAMUALAIKUM...<tukar tulisan jp> ehem arini awal plak aq update blog..sebelum update tadi aq bukak blog kawan aq tu..amboiii berubah sume..jeles teramat sangat rasenye,sabarrrr jew la..ok2 nk mule cite ni,malam tadi dalam kol 12 lebih umah aq takde karen,aq lom tido lg mase tu..baru pas tengok tv,pastu berangan jp sambil borak2 ngan RICKY kadang2 cuid haha..pastu baru jew nak lelap tetibe gelap sume,terkejot aq..ohhh takde karen upenye..


emm lame gk la aq tunggu mak aq bawak lilin..sempat la aq imbau kenangan lame mase skowla rendah dulu..hehe ni yg nk cite ni..mase dulu kitorang suke main2 tutup mate,konon nak tengok antu la..permainan tu kena main 2 orang,sorang yg nak tengok antu,sorg lagi dok tolong pegang tangan(salam) sambil cakap la nak tengok antu ape,warne ape..ade gk kitorang tambahkan soalan pasal family sume..haha then tutup mate ngan tangan..pastu eh pure2 nampak antu plak..haha cite la kat kawan2 sume..maka kami pun percaya..da lame tak main bende tu..hehe


hurm camtu la aq abeskan waktu aq kat skowla rendah..best sgt..kadang2 law cegu tak masok aq ngan kawan aq bersila kt sebelah meja cegu..slamber jew la kn,jadi diri sendiri..<amboii cantik mate kareena ni> ok tu jew la aq nak cite,salam...

No comments:

Post a Comment