February 28, 2012

SITI NORMAZLINDA BT AMIR

ASSALAMUALAIKUM....hoho name sape plak kat atas ni ek??haha name cegu aq la...aq mimpi dye semalam..bb tu bangun pagi terus aq update belog ni..sebelum aq terlupe..hehe mase aq mimpi tu cegu mazlin datang umah aq..dok borak2 ngan family aq..lame gak la,dye tak tegur aq pn mase tu,ish agak bengang gk la aq...then dye pn nak balik..so dye salam la ngan sume orang,cm biase aq orang terakhir yg salam dye..aq tunggu dye kat beranda umah...baru  la dye tegur aq,banyak la kitorang bualkan.pastu dye tunjuk satu gambar..wahh gambar dye ngan dak laki,da tunang upenye..2 hari lepas n nak kawin lusa..haaa???cm tak caye aq,terkejut gile..tapi bagus la tunang dye tu..kaye kowt bb da sediakan umah..n nak kate ensem tu ok gk la daripada tunang misha omar kan..haha tak baeknye aq mengumpat pagi2 ni..


btw aq memang rindu cegu2 aq..kawan2 sume..takpela jauh dimata,dekat dihati kn..(wahh ade lagu FORTEEN plak,sedihhhh)ehem arini ari selasa....ade cite ape ek kat tv3 kol 9????haha VANILA COKLAT la...mak aq pun suke cite ni..kami selalu menonton tv bersama-sama...anatare cite fave kami adalah PUTRI YANG DITUKAR,VANILA COKLAT dan BICARA HATI...huhu








No comments:

Post a Comment