February 27, 2012

wink wink~~

ASSALAMUALAIKUM...dk yg aq suke tu jarang on9 da sekarang ni..bz kowt..takpela law dye on9 selalu kang aq jeles plak..lebih baek tak nampak dye on9 kan..pernah gk la sesekali tu aq teringat kat dye tp biase2 jew la..haha member aq plak ngah dilamun cinta,sikit2 cite pasal dk yg dye suke law mesej ngan aq..kadang2 kena berhati-hati gk la ngan ape yg dye cakap bb dye suke tipu aq..so aq percaye sikit2 jew la..nk jage hati dye..haha dye tak bace blog aq pn so tak kisah la law aq nak mengumpat dye kn hehe AZLIZA mesti tau sape kn???hahaha 


ok nak cite pasal life aq plak..alhamdulillah aq hepi jew setakat ni..takde masalah sangat ngan fmly,kawan2...em btw thnks ENCIK A bb sudi mesej ngan sye..cm tau2 jew ngah boring..haha untuk ENCIK A lagi satu plak,banyaknye kwn pompuan awak..ish ish ish jgn jadi playboy ye..tau la muke cute..hehe oh ye semalam aq mimpi lg..makcik aq wt kenduri rasenye..makcik umah sebelah ni la..tetibe nampak cegu musalmah datang..tak sempat nak salam dye bb aq tersepit..kiri kanan ade orang duduk..tak boleh bangun..haha




perasaan:hepi kot...

No comments:

Post a Comment