February 20, 2012

xdpt tgok...

ASSALAMUALAIKUM...ehem aq kecikkan sikit tulisan ni..ok sepatutnye ari sabtu aritu aq tengok cite I HATE LUV STORYS kt tv3,tp tetibe takde karen plak..lame gk la,dari pukul 1 lebih sampai 6 lebih..so bergelap la aq kat kedai..sebbaek akak balik,dapat la aq maen ngan anak2 dye tu..ok abes da cite pasal ni,nak cite pasal mimpi aq plak,malam tu mase tido aq mimpi klakar lg..haha 2 mimpi gk..mimpi pertama aq mimpi jumpe MAMAT SEPAH ngan ex dye FIDA..so dorang cite la nape dorang putus.haha klakar tol,tak munasabah pun sebab dye..




ok teruskan ngan mimpi kedua plak...wahhh aq mimpi LEEZ AF4 la...tp bukan ngan dye sorg jew..ade abg aq skali..yg da kawen tu..mase tu LEEZ jadi 'akak ipar' aq..haha dye tegur aq bb bile dye cakap ngan aq aq tak pandang muka dye,aq dok bace majalah WANITA...hehe then aq cakap la ngan dorang aq malu..bb tu aq wt2 pandang laen..tetibe eh2 dye dok cakap aq cute plak bb aq TERsenyum...wahh perasan tol la..haha tp best la kn.yela takde org pun nak puji aq kat realiti..so dapat puji kat mimpi pun ok la kn..



No comments:

Post a Comment