March 29, 2012

maaf ye...

ASSALAMUALAIKUM...em camne nk mulakan ek?saya nak mintak maaf kat awak sekali lagi encik tak bleh mention nama bb salah faham ngan awak kt entry sebelum ni.Cepatnye awak bace blog saya ek?haha malu gk la bb camne la saya bleh tulis camtu.Rupanya kenyataan tu tak sama ngan apa yg saya sangka,ni la akibatnya law tulis ikut perasaan kan..


hurm lalalalalala...haha saya pn taktau nak hupdate apa lg ni..hupdate pasal mimpi bleh tak?haaa malam tadi saya mimpi best,mimpi kawan2..tapi maaf ye IZA,saya tak mimpi awak plak..haha mase tu kitorang kat skowla,ade stdy apa ntah..tetibe nampak cegu VOGUE masuk..Pastu dye dok kat tempak cegu2 tu,tetibe dye cakap demam,tak sihat sume..eh same la tu kn..Kesian saya tengok dye..maybe bb semalam tengok gambar dye kowt..haha tak bestnye mimpi saya kan,poyo...

2 comments: