March 31, 2012

-T I A D A-

ASSALAMUALAIKUM...hurm saya taktau la saya da pena tulis ke blom pasal ni kat blog,takpela tulis jew la..memandangkan xbanyak idea.Saya suka tengok lelaki pakai jubah..lagipun sunnah Nabi Muhammad SAW kn..dapat pahala..law pakai serban skali lagi ok..tapi tak pena lg kowt jumpa lelaki yg camtu..errkk entry saya pasal lelaki jew kn?takpela,dah 18 kn..haha blom cukup lagi la..ok2 sambung balik.Satu hari nanti law ditakdirkan saya ada keluarga sendiri,saya nak didik anak2 saya pakai baju yg saya suka..anak lelaki waktu malam jew kena pakai jubah,especially time solat la..Yg perempuan plak kena pakai baju kurung..bleh pkai t-shirt tp still gk kena pakai baju kurung oke anakku??...haha berangan jew kn..takpela,wt perancangan awal2..semoga termakbul!AMIN....


gambar hiasan sahaja


keluarga bahagia :)




                                                              
                             

No comments:

Post a Comment