April 8, 2012

MAIN AURR MRS KHANNA....


ASSALAMUALAIKUM....yg suke tgok cite industan mesti tengok cte kat atas ni semalam(sabtu) kn...memule cm nk mls nk tengok bb da banyak kali tengok tp sikit2 jew la,tp semalam sye tengok dari awal lagi tp tak dapat tengok sampai abes la..sedihhhh...cite ni agak lame gk la,taun 2009 kuar...tapi baru sye perasan yg cite ni da bgtau sume yg tersirat dan tersurat kat hati sye..bezanya kami takde pape ikatan yg sah...yg laen tu 80% sama..tapi si dia bukan tengok pn cite ni kan?so biar jew la camtu,harap dye paham situasi sye yg sebenar...errkk jiwang plak kn..tula sape soh dorang tunjuk cite camtu,kn da jiwang..

bile berbual atau mesej ngan kwn nama dye mesti termasuk skali,sampai sume yg dye buat kite cakap betol,walaupun kadang2 salah..tp dye plak tak pena nak kongsi ape yg dye rase..happy ke,sedih ke..tp ending cite ni mungkin tak same ngan sye bb cite sye memang takde ending..benti cmtu je..hurm hope cite industan minggu depan lg best..

No comments:

Post a Comment