August 23, 2012

aktiviti mengisi masa lapang

ASSALAMUALAIKUM tatapanku...*versi suara nasha aziz ceh!
Haha boring kan hari ni?dok umah je,semalam g beraya umah kawan..
Tadi pun fisah ajak g beraya tapi malas plak.
Antara faktornya ialah takut petang nanti ujan cam semalam,
serik da nak balik dalam ujan..
So dok umah je la,ngadap fb,twitter..
Orang sume update g beraya,sye plak terperap kat umah..
PATHETIC DAY!
Oleh itu,bagi mengisi masa lapang sye pun dok maen intenet
cari maksud nama..
Haa da dapat 2 nama untuk bakal anak nanti..berangan je kan?
Untuk anak lelaki nak letak MUHAMMAD SAIF FURQAN..
haha inspirasi drpd SAIF ALI KHAN.
Untuk perempuan plak xde idea sangat,so far dapat NUR RAISHA je..
Ok gak kan nama tu,jarang jumpa..
Haha best taw berangan ni,meh la join skali..
Ok,nak siap2 ni,jap g nak beraya ngan NASHA AZIZ n FIZA SABJAHAN 
tataaa~~~



No comments:

Post a Comment