August 27, 2012

pertemuan selepas cuti raya

ASSALAMUALAIKUM
akhirnya dapat gak update blog.
Okay,arini da naik sekolah semula,cam malas pun ade bb seminggu
cuti kan.
Waahh eksitednya g sekolah,rindu gila kat afisah bb aritu
tak join dye beraya..
Dah berkumpul ngan kawan2 asyik berbual je,banyak benda dorang cite..
Memang best la dapat jumpa kawan2 yg selalu bg sokongan n nasihat
kat kita,terima semua kekurangan kita..
Sekarang pun sye ngah belajar utk lebih menghargai orang lain..
Kadang2 ada kebaikannya jugak law orang benci kita,
so kita dapat la ubah diri kita supaya tak bertambah
jumlah orang yang benci kita..
Ok,tu je la kot nak cite..cuaca pun tak elok ni,so mood
untuk meng'update' blog pn takde gak,tata~~

No comments:

Post a Comment