December 28, 2012

Arjunnnnnn

ASSALAMUALAIKUM
Phew sebbaek teringat nak update blog *macam la ada org nak baca Semalam happy sangat! Nak tahu kenapa? Semalam dapat reply daripada Arjunnn haha mesti anda2 semua ta kenal kan? Arjun ni penyanyi taw,kat London sana tapi asal India sebenarnya,ensemmmmmm try la google ARJUN ARTIST hehe Actually tak sampai sebulan pun kenal dia,and dapat kenal dia daripada kawan(Indian) Lagu2 dia best,pastu ada wat sikit2 remix ngan lagu lain cm Chammak Challo ngan n banyak lagi! And lagu terbaru dia SAME GIRL memang best,setiap kali dengar lagu ni mesti saya kena tengok music video dia sekali,nak tengok muka diaaa hehe. Sepanjang jadi fan dia saya pernah tweet kat dia 2 kali je kot,and tak sangka tweet kali kedua  tu dia perasan,masa tu nak tunjuk destop background netbook saya bb saya guna gambar dia hehe baru je tweet terus dia reply...woahhh speechless! Tapi kawan saya Shany tu lagi bertuah kot,dapat jumpa Arjun aritu,pastu semalam pun Arjun panggil dia MALAYSIAN BEST FAN..haha cm nak kena heart attack dia cakap..Semalam memang best,kebetulan ada DON 2 kat tv3,dapat tengok PC!!!! Ramai boy2 Malaysia yg dah jatuh hati kat PC haha ok salammmm


No comments:

Post a Comment