December 29, 2014

Momen-momen indah penghujung semester 1

ASSALAMUALAIKUM

Ya, semester 1 dah nak habis dah..tinggal seminggu je lagi and sekarang minngu final exam..
Rasa macam sekejap je, and saya (tukar balik =D) nak share detik-detik indah waktu penghujung sem 1 ni..hihi 

1- Forum Bersama Editor-Penulis
Forum ni organised by kelas saya untuk kursus Penglahiran Bakat Kreatif..Pensyarah kami invited beberapa orang penulis,editor semua untuk kongsi ilmu dorang dengan kami semua..
Sebelum ni pensyarah kami Dr. Kamariah ada cite pasal program ni tapi dia tak bagitau siapa panel jemputan and kebetulan masa tu saya boring2 pastu google puisi..terjumpa satu puisi ni,sangat dekat dengan hati saya.mungkin sebab puisi tu beri jawapan dalam bentuk yang ringkas dan mudah, yang saya sendiri tak boleh luahkan..Penulis puisi tu Cik Ainunl Muaiyanah Sulaiman..
Masa tu aku rajin sikit2 share kat insta semua haha
And few week before Forum tu dijadualkan berlangsung, aku dapat tau salah seorang panel tu merupakan Cik Ainunl sendiri..excited sangat bila dengar macam tu..
Balik kelas terus tweet kat dia hehe and lepas tu cepat2 beli novel dia Sepetang Di Kafe Biblioholic..
Sebenarnya tu novel pertama yang saya beli, sejujurnya tak minat sangat baca novel.
Saya lebih suka baca puisi =) Kebetulan kat mph tu tiggal 2 sahaja novel tu..itupun ambil masa lama nak cari..So, saya beli satu..Faten beli satu =)
Sebab terlalu excited saya terus baca bila sampai kolej haha
Okay2 panjang sangat, so akhirnya saya jumpa Cik Ainunl...
Tak dapat nak gambarkan perasaan masa tu haha dia sangattttttttt baik, peramah, sporting, cute, kelakar haa apa lagi..haha kawan2 yang lain pun excited jumpa dia..
Tapi agak sedih sebab saya tak sempat kongsikan betapa terujanya saya dapat jumpa dia, lepas tu pasal saya suka sangat baca puisi2 dia..and banyak lagi! haha
Harap dapat jumpa dia lagi pasni =)

2- haa apa lagi ek? dapat bergambar dengan encik pengarah haha
3- movie date with Jeszy and her friends! All of them indian tapi saya sangat selesa kecuali bila dorang berbual dalam Tamil haha so saya just senyap jela..
Layan movie Tamil okay, Lingaa...Rajinikanth, Anushka apa ntah and Sonakshi Sinha..
Petang keluar dan lewat malam baru balik..kalau boleh taknak balik sebenarnya haha
sebab saya memang suka jalan2 =) 

Okay tu je kot, taknak share banyak2 haha 
Btw yay dapat ramai kawan baru! hehehehe 

No comments:

Post a Comment